Thursday 21 July 2011

Next: Byron Bay

Imorgon ska jag på skolutflykt till Byron Bay. Den nya fina Fjällräven Camper är packad. Litar inte på bussarna här så jag måste ta en tidig, 7.33 imorgon bitti, för att vara på den säkra sidan. Är aptrött så tänkte bara sova nu.

Idag har jag tvättat. Och varit nere på stan en sväng. Tog en kaffe med en svensk tjej som heter Nina, som jag hade mailat med lite innan jag flyttade ner. Det var trevligt! Skönt att få bräka ur sig massa på svenska också, utan att tänka. Lite kompisar till henne anslöt och sen gick vi på bio. Bad Teacher. Lättsam, smårolig. Typ vad jag behövde. En paus från verkligheten.

Hade tänkte fota hela vägen ner till stan på min fina soliga promenad. Men när jag plockade upp kameran var batterierna slut. Typishkt. Men jag lovar fina bilder från Byron, ska vara läckert!

Natti!

Hörs efter helgen.
Kram och trevlig helg på er :)

No comments:

Post a Comment