Monday 25 July 2011

Main Beach!

Jag ska flytta! Main Beach - here I come!! Skrev på kontrakt i morse tillsammans med Felix och Fabian (från Tyskland, också studenter på Griffith) som jag kommer bo med. Ikväll vankas det BBQ i den nya lyan, men jag får se om jag hinner dit, har skola till 20 i kväll. Har inte flyttat än, men kanske till helgen. Skriver mer sen. Nu måste jag plugga! Haft min första lecture idag i Inter-cultural management, så himla bra! Mycket antropologiska inslag. Nu måste jag läsa i CSR-boken, lecture börjar kl 18. Äntligen har skolan börjat OCH jag ska få bo i en superfin lägenhet 1 minut från stranden. Tjoho!

3 comments:

  1. Åh Grattis till nya boendet! Låter mycket bra :) Du får ta bilder och visa oss sen!

    Kram kram!

    ReplyDelete
  2. jippie för stranden utanför huset, låter ju riktigt grejt! stor KRAM

    ReplyDelete
  3. Yeay! Gött med nytt boende som känns bra! Å riktigt gött att ha stranden runt hörnet ;) Kraaam

    ReplyDelete