Sunday 17 July 2011

Monday Monday

Vaknade upp idag annu samre, ond hals, galen hosta och febrig kropp. Men idag borjar Orientation Week sa jag var tvungen att ga till skolan. Jag ar verkligen galet dunderforkyld, sitter pa biblioteket i skolan och snyter mig efter varje mening ungefar. Kanns ju frascht. Men vad ska man gora. Internet hemma ska enligt Jan komma i eftermiddag, skont att man slipper smitta ner hela Uni for att gora lite mail och bloggarenden.. Ipren och kaffe haller mig natt och jamnt vid liv, bara jag klarar denna eftermiddagen sa at det okej, sen kan jag aka hem och vila.

Igarkvall skypade jag med Henke, precis innan jag skulle somna. Imorse pratade vi igen, nar jag hade vaknat, och han var ifard med att sova. Markligt det dar. Att saga godmorgon och godnatt samtidigt.

Han har for ovrigt bokat flyg mellan Australien och Thailand sa nu ar hela var semester klar och betald! Vi kommer ha ca 2 veckor har i Australien och sen flyger vi fran Melbourne till Phuket och spenderar sista veckan plus nagra dar dar i krokarna. Kommer bli fantastiskt. Nagot att langta till nar hemlangtan dyker upp eller nar plugghetsen ar som varst.

Idag ar det superfint vader! Solen gassar. Helgen var hemsk med regn och kalla vindar. Men nu har det vant lite. Skont.

Har inte sa mycket mer att saga just nu. Eftersom det inte hant sa mycket mer an snor och host. Hoppas ni alla har det bra hemma och att solen skiner pa er ocksa.

Kramar

1 comment:

  1. Skypea mig när du är uppkopplad nästa gång, jag är nästan alltid hemma och online.

    Kramar Cia

    ReplyDelete