Thursday 7 July 2011

From now on...

Vi ska in till stan och träffa Olivias barndomskompis. Olivia undrade om jag kände för att dricka.
Jag tittade lite tveksamt på henne och tänkte samtidigt på helgen som verkar bli av det festliga slaget. Hon sa: "Anna, from now on, it's drinking!" (Olivias hela tjejgäng är på ingång i dagarna och helgen som sagt är planerad att innehålla drinkar) och jag fyllde på med "and powerwalking". Svårt att hänga med i detta aussie-tempo. Är fortfarande trött på dagarna, börjar undra om neskaffet här inte har samma koffeinhalt som hemma.. Men några extra klunkar svagkaffe till gör nog mig gott inför kvällen.

Kram på er där hemma!

2 comments:

  1. Hej, det är din pappa. Hur mår du? Jag mår bra. Idag har Sussi jagats av två onda katter. Du verkar trivas "down under" verkar det som. Det värmer i ett gammalt fadershjärta. KRAMAR FRÅN FAR.

    ReplyDelete
  2. Hej pappa. Stackars Sussi! Jag har det bra här :) hälsa mor, kram!

    ReplyDelete