Wednesday 31 August 2011

Pump it up

Studentlivet när det är som bäst...




Vaknade tidigt för att skypa med Henke. Sedan tog jag tag i lite städning eftersom det är MIN städvecka nu. Dammsög hela lägenheten och torkade golven. En walk till mataffären och massa hundralappar fattigare. Den här LCHF-maten kostar skjortan! Har sedan pluggat lite och tränat. Body pump. Vikarie som körde ett "freestyle"-pass som hon kallade det. Typ improviserat. Noll taktkänsla. Men hon var väldigt glad och VÄLDIGT intensiv i alla rörelser. Dubbelt så högt tempo som ett vanligt pass. Dubbelt så många armhävningar, benböjsinglar och frivändningar. Puuh! Är lite mörbultad nu och ska gå och lägga mig. 

Appropå träning så, Johanna, jag har sett detta med Sportlife, tycker det låter hur bra som helst! Ser fram emot massa kompisträning i vinter!

Over and out. 

1 comment:

  1. Åh vad underbart det ser ut! Den där stranden är världens bästa!! Och där kan du ligga och plugga! (jag ska tänka på det på ekonomiska biblioteket imorgon haha) kram från Celie

    ReplyDelete