Saturday 3 September 2011

Alla ska bada

Har fullt upp. Mycket att plugga. Inte för att jag är superproduktiv. Lyckades gå ut både fredag och lördag. Ups! Igår var vi ett gäng här som käkade middag och chillade nere i vårt SPA. Vi var vanartiga och tog med alkoholhaltiga drycker till jacuzzin trots förbud och jag blev tagen på bar gärning när ljuset hade släckts (för att klockan var efter 22) men vi badade på, och jag står i dörröppningen med en stor flaska bubbel, i ett försök att kunna se bättre för att kunna öppna den och blickar upp och möter plötsligt security-snubben som står mitt framför mig. Heh. Måste sett så himla rolig ut. Men det var lugnt. Han hade en vänlig men bestämd ton när han sa åt oss att gå och vi krafsade ihop diverse drycker och kläder och fortsatte vinöppnandet i lägenheten istället. Sen lite dans på Waxys! Det är som en stor pub men med dansgolv. Riktigt bra ös. Men grabbarna kom inte in för de hade flipflops och shorts. Så kan det gå. De är verkligen petiga med klädkoder och ID i detta land. 



Ganska skönt sätt att starta dagen :)




LCHF-bröd.


Taco dinner!





...NU, plugg plugg plugg!

No comments:

Post a Comment