Sunday 14 August 2011

Stereo Love

Lycka kan vara två högtalare och en liten sub. 29 dollar investerade i livskvalitet. Check.






Annars har min söndag sett ut mest såhär. Plugg. Eller ett försök till i alla fall. Huvudet har väl inte varit av det skarpaste slaget efter gårdagens galna 80-talsfest och discodans till 3am. 


Var även ute på en powerwalk på stranden idag, precis innan solnedgången. Återigen, denna mäktiga strand och detta vackra stora hav. Och de höga husen längs strandpromenaden. Är SÅ lycklig över att få bo här!

Igår klädde jag ut mig till 80-talet. Och gick på födelsedagsfest i den högsta skyskrapan i Surfers; Q1. Bbq på den lyxiga gården med trevligt folk, stark bål och god mat. Sedan bar det av till en klubb för dans. En lyckad afton! Mette och jag var sjukt snygga :)







3 comments:

  1. det låter ju så jäkla najs att ha stranden sådär runt husknuten att promenera på, slottis och röda sten, släng er i väggen liksom! i helgen har nilla varit här och vi har varit på wow. jag lånade även lonely planet över australien (fr 2010) så nu har vi börjat drömma och planera lite. take care love!

    ReplyDelete
  2. ja, jag längtar inte så mycket till de gamla promenadstråken men däremot saknar jag världens bästa sällskap! härligt att ni har nåt fint att se fram emot, hur länge blir ni här?

    ReplyDelete
  3. vi landar i brisbane på morgonen 29/10 och planet går hem 10/11. får försöka styra upp det så att vi hänger med dig när det passar bäst rent studiemässigt, men vi tänker oss att vi håller till längs med kusten och drar inte iväg med flyg eller på några längre turer i och med att tiden är relativt knapp.

    ReplyDelete