Tuesday 23 August 2011

Rain and more rain

Himlen utanför fönstret blev mörkare och mörkare och nu har det regnat obarmhärtigt över Guldkusten de senaste två dagarna. Fullkomligt öst ner. Nästan så man känner sig som hemma, rena Göteborgsvädret. Men folk säger att det är bra, naturen vill ha vatten. Dock hoppas jag att solen hittar tillbaks snart. Det är verkligen iskallt i lägenheten. Sitter nu under dubbla täcken med fleecetröja och hela kittet. Hua! Idag glömde jag mitt paraply på biblioteket på Uni, gick tillbaks efter 2 minuter när jag kom på det och då var det borta. Nån hade antagligen tjuvat det!! Så jävla fult gjort. 

Igår var jag och Elnaz på Harbour Town (outlet) och virvlade runt innan stängning för att hitta springskor. Slutade med att vi köpte varsinna Adidas Stella McCartney på megarea. Hade kostat 280 och nu 78. 



Utsikten från mitt fönster.

LCHF-middag.


Här är lite bilder från i lördags när det var The Canadian Pub Crawl.

I väntan på en buss (och den väntan kan bli lång)



Vi var hundratals, färdades som en lång tjock orm genom Surfers gator.

Och så var det lite tävlingar. Lap dance till exempel. 
Och no worries jag var inte involverad i detta.

Nu ska jag fortsätta lyssna på min senaste lilla playlist good stuff och kanske skriva några poetiska meningar innan jag drar täcket över näsan och lämnar mig åt natten.


No comments:

Post a Comment