Thursday 16 February 2012

Give me Gossip

Vädret tryckte ner mig extra hårt i vinterkängorna idag och jag gav upp.
La ner planer på träning.
Gjorde sallad till middag.
Och bäddade ner mig med Gossip Girl ett par timmar.
Och jag som trodde Chuck hade dött!
Det hade han inte.
Men SÅ irriterande att de som är menade för varann aldrig kan fatta det.
Aldrig kan få varann.
Det är väl därför vi fortsätter titta.
För att våra hjärtan krampar lite efter varje avsnitt och vi vill veta att det kommer bli bra.
Att kärleken kommer segra.

I alla fall.
En slapp eftermiddag.
Och kväll.
Den första salsalektionen som skulle äga rum idag blev inställd i sista sekund.

Jaha.
Och på senaste har en iPhone börjat dyka upp i mitt huvud.
Och på min lista av prylar jag anser mig behöva.
Jag rationaliserar.
Och drömmer om roliga appar.
En BRA kamera.
Och massa färgsprakande flashiga smoothiebilder till bloggen.
Aja.
Fundera lite mera.

Återkommer med mer energi en annan dag.
Typ när det blir vår!

No comments:

Post a Comment