Tuesday 20 September 2011

Mid-terms

Det är mid-term och tentaperiod. Därav dåligt bloggande. På lördag har jag exam i Managing people in global economies, som jag och Dany har försökt plugga lite på idag. Men jag var sjuk (IGEN jag vet, i morgon doktorn) och han var inte heller den piggaste och dessutom KAN han fått ett spindelbett. Var det giftet eller allmän tentaångest, inte vet jag men såhär såg eftermiddagen ut:



Dessutom har jag ett grupparbete i CSR att ta tag i och en stor essay i Negotiation som båda är due veckan efter lovet. Sjukt stressigt! Och som sagt, detta är mid-term, sen kommer en omgång till med final exams i slutet av terminen. Jäkla massa tentor. Än så länge har jag bara fått reda på mina marks från en mid-term, scorade 22 av 25 på Inter-cultural management-tentan. Här är varje tenta och assignment värd procent och man ska ha 50 minst på hela kursen för "pass". Ett ganska bra system för då har man bättre koll på hur man ligger till. Är man jävligt grym på mid-terms så kanske man bara har 5% kvar att klara på finals. Och behöver inte plugga som en dåre, om man inte vill ha "high distinction" då.

Puh, tillbaka till böckerna och alla dessa jävla artiklar. De är galna i detta med akademiska referenser. 10 artiklar minst till en uppgift..jaja.

Later.

No comments:

Post a Comment