Monday 5 September 2011

Fan inte okej

Alltså nu blir jag trött. Visst, det var en relativt hård partyhelg men måste min kropp balla ut bara för det. Vaknade imorse och kände tendens till halsont och var otroligt trött. Ignorerade och gick på morgon-yogan som varje måndag. Helt underbart, stod på huvudet! MEN.. blev sämre och fick feber under dagen och förstod att jag inte skulle kunna köra pumpen som planerat. Men jag blir ju så trött! Har ju precis blivit frisk från min 2-månaders fucking flu from hell. Har nu blandat mig en superdrink; grönt chai-te, massa pressad citron, kanel och ingefära. Och köpte lite c-vitamintabletter. Kan det vara vitaminerna som saknas? Min LCHF-expert och mor får nog ge mig lite tips imorgon över Skype. Hoppas att detta tillstånd försvinner snarast. Blä.

No comments:

Post a Comment