Friday 11 November 2011

Library

Rapport från biblioteket. Jag har varit på jakt efter mitt eftermiddagskaffe men allt på campus är stängt. Det enda jag hittade var en kaffemaskin som levererade en dollar tillbaks (man tackar) och ett vidrigt kaffe som inte smakar kaffe nånstans. Först försökte jag mig på en drickmaskin och kände mig jättedum när jag inte förstod hur den fungerade. Så typiskt mig. Men sen kom jag på att det var nog maskinen det var fel på. Så nu är frågan hur länge jag ska orka traggla tysk, australiensisk och japansk Employment Relations i detta decaf-tillstånd. Och Dany klagade precis på att det inte finns några bra sovställen här på library. Nu har han gått till övervåningen för att sova nånstans där det skulle finnas kuddar tydligen. Ja, produktiviteten på topp som ni hör. Dock fick jag massa gjort i morse. Detta ska nog gå vägen... Later.

No comments:

Post a Comment