Wednesday 9 November 2011

Exam period


I morgon åker damerna hem och vi har firat sista kvällen med chili con carne, vin och chokladmousse som brudarna förberett medan jag varit på uni hela dagen. Jag har blivit riktigt bortskämd under denna tid och fått många middagar serverade och kaffe på kammarn när jag suttit och pluggat. Men nu blir det sololiv igen, eller ja, jag har ju mina tyskar men det är inte så mycket service på dom. Nu ska det sovas här! Elin och Pernilla ska upp tidigt. Jag däremot har i princip ledigt i morgon. Har haft två exams idag. CSR och Inter-Cultural Management. Check! Tror det gick bra men sjukt stressigt med tiden, knäppt att man bara har 2 timmar typ på varje exam. Nu bara 2 kvar, måndag och torsdag nästa vecka. Sen blir det leeeedigt!!




No comments:

Post a Comment