Friday 7 October 2011

Tack!


Tack världens bästa tjejer för fina födelsedagspresenter! Dock var ni kanske lite optimistiska med storleken på underdelen, haha. Men men. Annars mycket fint :) 

Denna galna uni-vecka är äntligen över. Idag har jag suttit med CSR grupparbetet hela dagen med en annan tjej. Vår tredje gruppmedlem fyllde år igår och var uppenbarligen för bakis för att delta i slutarbetet då han inte ens hörde av sig! Schysst stil. Intensiv dag utan tid för lunch ens, bara en stark long black. Var hemma vid fem och skakade av stress och hunger. (Sen) lunch, sen var jag tvungen att röra ihop lite neskaffe (som jag för övrigt börjar gilla), dra en filt över mig och lyssna på You Had Time - Ani Di Franco och fälla ett par tårar av ren utmattning. Kom på att jag knappt andats idag. Nu ska jag ta en ledig helg och hoppas att vädret är fint i morgon för jag siktar på beachen. Och ikväll ska jag på Salsa i Surfers, dans på gatan som anordnas två gånger i månaden. Måste bara vila lite till. Och ta lite astmaspray. Så är jag nog på banan. 

No comments:

Post a Comment