Saturday 1 October 2011

Perfect day

Fick fint besök från Sydney; Olivia och Fredrik. Hade världens bästa dag igår, allt var bara helt perfekt, vädret underbart och alla var glada :) Nästan hela dagen spenderades på beachen och sen blev det lite eftermiddagsöl/vin i Surfers följt av äkta aussie BBQ hos mig. Efter det bar det iväg till ett stort salsaparty högst upp i Surfers högsta byggnad Q1, helt galen utsikt, det var glasfönster runt hela lokalen så man dansade verkligen under stjärnorna..



Lite workshop inför partyt. 
"Smaller steps, smaller steps.."






Hittade perfekt LCHF-lunch, korv och macadamia/spenat/feta-dipp.






Kangaroo!! Ingen höjdare säger jag. Jag gnällde lite väl mycket på det köttiga igår, grå korv och segt kött. Men salldaen var väldigt god. Och tsatsikin:)

Project "remove spider nest" utfördes av Olivia. Denna big mamma spider bodde i skarven i mitt fönster där hon också hade ägg och nät och bebisar. Fy faaan. Men Olivia sprayade och sanerade i sann aussie-anda så nu kan jag öppna mitt fönster, kan ju vara bra. 



Southport Yacht Club :)


No comments:

Post a Comment