Wednesday 29 June 2011

3 days to go...

Det är kaos.
Kartonger i hela min lägenhet.
En resväska som är provpackad och redan överfull.
En lägenhet som måste packas ner ännu mer.
Och jag får ont i magen när jag tänker på att jag ska åka om 3 dagar.
Då ska allt vara ordnat.
Och det kommer det ju säkert vara.
Jag är en effektiv person.
Men ändå så tar detta sån jäkla tid.
Bara att bestämma vad jag vill ha på mig det närmsta halvåret.
Att smart komponera outfits och andra nödvändigheter.
Och komprimera dessa till 23 kg.
Önskar jag hade lite hjälp.

Jag tog lite vin.
Och cola.
Inte blandat alltså.
Ger mig energi att stöka vidare.




2 comments:

  1. blandat är också gott ju! :)

    ReplyDelete
  2. hmm är det dina nicaraguafasoner? kanske nåt jag ska introducera för australiensarna, om det inte redan är frälsta.

    ReplyDelete