Wednesday 14 August 2013

Morgonshopping

Folk ifrågasätter ofta det här med att jag går upp så tidigt. Men jag älskar mina morgnar. Dricka kaffe i lugn och ro. Läsa nyheter, bloggar, planera resor. Fixa saker. 

Som att köpa dammsugare. Min stackars budget-dammsugare från hedenhös börjar bokstavligen falla ihop så nu har jag INVESTERAT i en ny och känner hur vuxenpoängen skjuter i höjden. Det här med att köpa nya tekniksaker. Så mycket att välja på och så lite koll. Min taktik är att alltid kolla med min bror Oskar som jag har enormt stort förtroende för i dessa frågor. Sagt och gjort. Han tipsade om denna med motivering i stil med "fröjd att dammsuga" osv och det lät ju inte helt fel. Kan det vara så att min värsta syssla kommer att bli en himmelsk upplevelse från och med nu? Let's hope. 

Här finns den.

För övrigt har jag enorm fredagskänsla idag. På en torsdag. Bara tacka och ta emot och känna sig fredagslycklig antar jag. 




1 comment:

  1. Bra val! Har en i den orangea kulören. ergonomisk & 12 meters sladden gillas

    ReplyDelete