Monday 19 August 2013

Efter kräftor kommer hösten

Två nyanser av grått får tala för min träningsinsats idag. All form av post-kräftskiva svettades ut under en timmes (som vanligt) hänsynslös bodyattack. Bästa känslan.


Snart är det bye bye blondie. Kanske inte kommer bli svart som förr. Men mer i ton med den annalkande årstiden i alla fall. Hösten står på tå och sträcker på sig. Når inte riktigt ända upp än men kommer snart att ta sats från tårna och kasta sig över kanten. Anfalla. Attackera. Men jag tror jag är redo. Med sånt här i lurarna möter jag gärna hösten. 


Tro det eller ej, men höstens besök i Ed bjöd på mitt första bad i sommar. I svenskt vatten. Varför har jag inte badat mer i sommar? Jag bara undrar. 

17 fina människor. Ett lusthus. Massa kräftor. Sång. Dans. Ett fall genom dörren. Med mera. 

Gulle-katt.





Johanna - lekledaren number one.


1 comment:

  1. Inte 17 personer i lusthuset.. Vi var ju 16 ;) 16 fina människor :)

    ReplyDelete