Sunday 10 November 2013

Nothing to say

Har inte så mycket att säga.
Eller jo det har jag alltid.
Men inte som jag orkar formulera eller ta upp er tid med för den delen.

Fick en hint om att jag borde blogga mer.
Det ska jag kanske.

Har en fullspäckad vecka framför mig.
Och en hel del roligheter.
Tänkte få till mina 3 danslektioner såklart och även två socialdanskvällar.
Onsdag blir det Emil Jensen på Stora Teatern, ska bli fint.
Första gången jag såg honom var i slottsruinen i Visby under Almedalsveckan, typ 2004 eller nåt...
Jag föll och nu ska jag se honom igen med Elin.
Fredag bär det av mot Stockholm för att träffa ett gäng fina Australienvänner som reser in från hela Skandinavien.
Kommer bli galet bra.

Au revoir.

1 comment:

  1. En bra hint tycker jag ;) Mer inlägg :) Kör hårt med salsan och hoppas du får en fin kväll imorgon med Elin!

    ReplyDelete