Monday 23 July 2012

Sommarn - finns den?

Ja det känns ju inte riktigt så.
Men förra veckan när jag var ledig nyttjade jag varenda solminut.
Och slog nog rekord i antalet räkmackor.
Fick en rejäl dos av bohusländska samhällen och uteserveringar.
Fick lite semesterkänsla.
Och anade sommar.
Helt underbart.

Förra helgen Tjörn och Rönnäng.
Restaurang Skärgår'n. 
Emil och Mackan = Duon Strand spelade för oss.
Solnedgång, livemusik, bohuslänska klippor, ett glas vin.
Då känner man livet i sig.

Nästa somriga utflykt var till Styrsö.
Där passerade jag en lekplats och fann barnasinnet.
Hoppade upp på en gungbräda med Henke.
Han var lite tyngre än jag. 
Jag FLÖG av. 
Lårkakor.
Ja, det är bara förnamnet.
TUR att det inte är en sån aktiv bikinisäsong.













Vill ni lyssna på Duon Strand eller kanske boka dem? Kolla in deras hemsida: Duon Strand

No comments:

Post a Comment