Tuesday 6 December 2011

Thai-life

Kan inte ha det så mycket bättre än såhär. Efter iskalla Melbourne omfamnade Thailand oss med intensiv värme. Vi bor i min morbrors lyxiga lägenhet i Phuket. Kör runt på vår moppe, solar, badar, gymmar, simmar, äter massa god mat. Njuter av livet. Tidigt i morse stack Micke och Henke till golfbanan och jag har en dag för mig själv. Har hunnit gymma och simma några längder i poolen innan klockan slog 10. Känns gött. Nu ska jag packa strandväskan och ta moppen till playan, ska testa Suri beach idag som ligger runt hörnet. Ja, det var väl det. Easy life. 















1 comment:

  1. Åh, ser helt underbart ut! Njut för mig med nu sista veckan!
    Ska bli skoj o få hem dig igen minsann! Sticker till sthlm på torsdagen och kommer hem fredagen så ses vi inte onsdag så hoppas jag vi ses till helgen nästa vecka! Date på tapasbaren i Majorna kanske :)
    Puss o hej

    ReplyDelete