Monday 14 February 2011

Jump around jump around

Min kille har börjat förstå vad som gör mig glad.
Han frågade om jag inte ville ha en jumpsuit i hjärte-present.

Ja sa ja tack.

Frågan är bara vilken?


Sui Pantsuit SEK 599, Vila - NELLY.COM
Vila (nelly.com)

asos.com

asos.com


Avatar Jumpsuit SEK 499, Object - NELLY.COM
OBJECT (nelly.com)


Vero moda (asos.com)

Vilken fantasi jag har. Svart svart svart. Men svart är ju alltid svart. Som det heter. Är inte så bevandrad i näthandeln när det gäller kläder. Verkar ju meckigt om det inte skulle passa. Köper det mesta i min affär i vanliga fall. Men det klart - världen är ju större än så inser jag. 

Dagens glada upptäckt: ett nytt kortkommando på mac - det GÅR att sudda framlänges, fn+backspace - fantastiskt. 

2 comments:

  1. Nejnej!
    Du ska ju kolla här
    http://www.onepiece.no/#collection

    =)

    ReplyDelete
  2. dom e hur grymma som helst!
    men väldigt begränsad användning till hemmet.
    känns det som.

    ReplyDelete